Activitatea Centrului de Informare și Servicii pentru Cetățeni orașului Călărași
27 decembrie 2023
La data de 11 noiembrie 2021, în cadrul Primăriei orașului Călărași a început să funcționeze Centrul de Informare și Servicii pentru Cetățeni. Centrul a fost deschis în cadrul Programului Comunitatea Mea, implementat de A.O. ”IREX Moldova” care este finanțat de USAID Moldova.
În fiecare lună, de la cetățeni și persoane juridice sunt primite sute de solicitări, cele mai multe fiind în luna iunie anul 2022, când s-au înregistrate 224 de cereri:
În total, la ghișeu au fost recepționate 3798 de solicitări, dintre care 1366 de la persoane fizice și 2432 de la persoane juridice. 47 % din persoanele fizice ce s-au adresat la ghișeu sunt bărbați.
În mediu pe lună s-au înregistrat 109 de solicitări de la 37 de beneficiari unici.
Primăria orașului Călărași, pe lângă echipamentele hardware primite în cadrul proiectului, beneficiază și de un software de gestiune electronică a documentelor e-Cancelaria, în care lucrează 44 de angajați: viceprimarul, secretarul, specialiștii, contabilii, și directori ai instituțiilor subordonate Consiliului orășenesc Călărași.
Tabelul se anexează: Activitatea CISC
Comentarii recente